U heeft ze misschien al zien hangen. Sinds het begin van de paasvakantie zijn 17 Gentse jonge ondernemers, Gentrepreneurs, te zien op een etalage in Shopping Gent Zuid. De campagne komt er om student-ondernemers een extra duwtje in de rug te geven, na 2 jaar corona.
Ondernemer wil studenten informeren en inspireren over ondernemen. Het wil een klankbord zijn voor jongeren met een flauw idee, uitgewerkt concept van een eigen onderneming. De afgelopen twee jaar zette de organisatie zijn student-ondernemers al digitaal in de kijker. Nu zet Gentrepreneur in op een offline zichtbaarheidscampagne. Het concept werd bedacht door student-ondernemer Victoria Buylaert van Captain Creative en werd verder uitgewerkt door student-ondernemer Hélène Deldicque van Murphy Brands.
Via de QR-codes bij de afbeeldingen kom je terecht op de website waar student-ondernemers hun onderneming beschrijven. De afbeeldingen van de jonge ondernemers zijn nog tot het begin van de zomervakantie te bewonderen op de eerste verdieping van het winkelcentrum. Wie meer wil weten kan ook terecht op de website van Gentrepreneur .